#jestnaswiecej – superakcja!

W odpowiedzi na problem hejtu wśród młodych ludzi wystartowała akcja Fundacji Orange pod hasłem #jestnaswiecej. Ma pokazać, że tych, którzy zachowują się w internecie w porządku, jest więcej i warto, aby zabrali głos w sprawie. Symbolem kampanii są pomarańczowe sznurówki wplecione w but – noszą je już muzycy zespołu Afromental, Tomson i Baron. Jako ambasadorzy akcji dzielą się doświadczeniami w filmowym manifeście: – My już przeszliśmy drogę z hejtem i potrafimy sobie z nim radzić. Ale młodzi ludzie nadal nie wiedzą, jak reagować na takie komentarze. Wcale nie jest najgroźniejszy ten, co najgłośniej szczeka – mówi Tomson. – Możemy tylko powiedzieć, żeby trzymać głowę wysoko, bo osób przeciwnych chamskim komentarzom w sieci jest więcej – dodaje Baron.
Na www.jestnaswiecej.pl znajdują się praktyczne porady i informacje o tym, jak reagować na hejt. Każdy może też stanąć w obronie atakowanych w sieci, np. używając hasztagu #jestnaswiecej.

Więcej informacji o akcjach i konkursach znajdziesz w każdym VICTORZE.

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes
0 komentarzy:

Dodaj komentarz

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *